Menu
Your Cart

Returns & Cancellations

Επιστροφές & Ακυρωσεις
Η πολιτική επιστροφής και ακυρώσεων του Sensations.gr έχει ως εξής:
• Επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο μέσα σε 14 ημέρες από τη παραλαβή τους

• Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να μην έχει ανοιχθεί ή έχει αλλοιωθεί* η συσκευασία τους και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

• Να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς τους
Ακυρώσεις παραγγελιών
Η πολιτική ακυρώσεων του Sensations.gr έχει ως εξής:
Αν ο πελάτης ακυρώσει μια παραγγελία όταν την έχει ήδη παραλάβει στο χώρο του, τότε χρεώνεται μόνο τα έξοδα επιστροφής, εκτός αν την επιστρέψει ο ίδιος στο κατάστημα μας, όπου δεν υπάρχει χρέωση.
Σε περίπτωση παραγγελίας που δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορεί άμεσα να επικοινωνήσει μαζί μας, πριν αυτή παραδοθεί στο κούριερ.
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία θα προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας πραγματοποιώντας όλες τις απαραίτητες ενέργειες.
Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε πριν από κάθε ακύρωση παραγγελίας να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου
Επιστροφή/Ακύρωση λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων:
Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η άρτια του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος: Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (λ.χ. στην περίπτωση της υπαναχώρησης), θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:

Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής.

- Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.



Επίσης θα θέλαμε να σημειώσουμε ρητά τα εξής:
• Σαν εταιρεία δεν παρέχουμε καμία εγγύηση για τα προϊόντα πέραν της εγγύησης που τα συνοδεύει από την κατασκευάστρια εταιρεία

• Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης θέλει να κάνει χρήση της εγγύησης ενός προϊόντος που παρέχεται από τον κατασκευαστή, αναλαμβάνει ο ίδιος την επικοινωνία μαζί του και το κόστος αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος προς αυτόν.

• Δεν παρέχουμε σέρβις προϊόντων και δεν διαθέτουμε ανταλλακτικά πέρα από αυτά που μας συνοδεύουν ορισμένοι από τους κατασκευαστές.
Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή ή ακύρωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email, τηλεφώνου ή στο κατάστημα της εταιρείας μας στην Λεωφόρος Συγγρού 11 ,
Αθήνα, Ελλάδα 11743.

* Κάθε κατασκευάστρια εταιρεία διαθέτει το δικό της σύστημα συσκευασίας των προϊόντων της. Με τον όρο “αλλοιωμένη συσκευασία” εννοούμε την οποιαδήποτε ενέργεια έχει αλλοιώσει την αρχική κατάσταση της συσκευασίας και του προϊόντος ανεπιστρεπτί. Το ίδιο ισχύει και στα προϊόντα που φέρουν ειδική ταινία ασφαλείας και αυτή δεν πρέπει επ’ ουδενί να είναι παραβιασμένη.